Hjem > Uncategorized > Vinnere?

Vinnere?

Før jeg kryper til køys vil jeg gjerne avklare hvem som har vunnet, m.a.o. lest fra klokken 10.00 lørdag morgen til klokken 10.00 søndag morgen, kun avbrutt av spising, miniutfordringer og andre småpauser som må til?

Jeg har følgende liste, men hvis jeg har glemt noen er det bare å skrike ut, for det er det slettes ikke umulig at jeg har:

– Ina Løkken

– Anja

– Astrid Terese

– Venstregærning

– Marianne Søiland

Dere vil ved en senere anledning (etter jeg har sovet) bli kontaktet angående premier. Legg gjerne igjen mailadresser i kommentarfeltet. Gratulerer til dere fire, og de jeg eventuelt har gått glipp av (og beklager hvis jeg har gått glipp av noen).

Jeg er mektig imponert over alles deltakelse og håper vi klarer å gjenta dette enten til vinteren eller neste sommer.

Kategorier:Uncategorized
  1. juli 10, 2011, kl. 5:12 pm

    «Vant» jeg når jeg sov to timer på ettermiddagen? 🙂

  2. astridterese
    juli 10, 2011, kl. 5:02 pm

    Nå er jeg oppe igjen etter noen meget gode timer med søvn! Kl 10 i dag tidlig var jeg så trøtt at alt fokus var på å finne sengen, men nå kan jeg gi deg mail adressen min; astridterese (a) gmail.com

    Det var kjempegøy å være med på denne lesemaratonen og jeg er absolutt klar for å være med flere ganger! Noe av det jeg er mest imponert over er den fantastiske organiseringen. Alt gikk på skinner og det var en masse flotte og utfordrende miniutfordringer.

    Jeg synes vi fortjener en klapp på skulderen alle mann!

  3. juli 10, 2011, kl. 5:02 pm

    Nå har jeg fått sovet et par timer 🙂
    Mailen min er inakristine93@hotmail.com

  4. juli 10, 2011, kl. 1:48 pm

    Gratulerer så mye, alle sammen, og takk for laget (for denne gangen) 🙂

  5. juli 10, 2011, kl. 1:20 pm

    Marianne ja, jeg skjønner ikke hvordan jeg klarte å glemme deg. Jeg har jo fulgt deg siden du begynte på A Game of Thrones og ble helt imponert over at du fullførte boken. Beklager så mye, du skal selvfølgelig på listen!

  6. juli 10, 2011, kl. 12:28 pm

    God morn! Jeg sovna dessverre rundt seks i natt, duppa av på sofaen :/ Men skal legge til bøkene jeg fullførte før den tid nå, sånn at statistikken stemmer 🙂 Hovedmålet mitt var ikke å fullføre, men å kose meg så mye som mulig, og det har jeg virkelig gjort, med masse lesing! Er ikke noen natteravn i utgangspunktet (jeg var det som tenåring, men har visst mista talentet) 😉

  7. juli 10, 2011, kl. 12:23 pm

    Selv om jeg ikke holdt ut helt til siste slutt, synes jeg dette var utrolig gøy. Ja til ny gjentagelse i vintermørket!

    Og morsomt at så mange holdt ut til siste slutt!

  8. juli 10, 2011, kl. 10:43 am

    Da må du nok føye meg også til listen 😀

    E-mail: mykindlejoy@gmail.com

  9. juli 10, 2011, kl. 10:42 am

    Her er vel en du har glemt? Marianne Søiland http://ebokhyllami.blogspot.com/

    • juli 10, 2011, kl. 10:44 am

      Takk Anja, jeg så ikke at du hadde lagt meg til. Begynner jeg å bli trøtt, kanskje? Hehe… ikke helt umulig…

  10. juli 10, 2011, kl. 10:39 am

    Mailadressen min er maschul æt online dått com 😉 God natt!

  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

