Hjem > Uncategorized > Time 24

Time 24

Nå er vi snart i mål! Hvis du fortsatt henger med og er sånn noenlunde våken, er det på tide å ta en liten forsmak på seieren. Tenk at du snart har lest i et helt døgn! Kanskje får du ikke lest stort den siste timen, så husk at hver eneste linje teller. Nå har du kommet så langt at du bare MÅ holde ut den siste timen.

Synes du det er vanskelig å holde deg våken? Er det nesten umulig å konsentrere seg? Da synes jeg du skal legge igjen en kommentar hvor du gir deg selv ros for å ha lest i så mange timer. Har du i løpet av det siste døgnet kommet mye nærmere noen av dine lesemål for 2011? Del det med oss andre!

60 minutter går fort, dette klarer du!

Hilsen Line

Lines bibliotek

Kategorier:Uncategorized
  1. juli 10, 2011, kl. 10:05 am

    God bedring til moren din, Tone!

    Gratulerer så mye til alle som har fullført! Det var kjempemorsomt selv om jeg ikke fikk lest i 24 timer i strekk, neste gang skal jeg låse meg inne et eller annet sted med søsteren min(blir ikke så mye lesetid på dagen med mann og barn i hus ;)).

    Den siste timen rakk jeg faktisk å lese en bok, Ikke verst, det ble ikke mer enn to på meg men jeg er fornøyd med det.

  2. juli 10, 2011, kl. 9:39 am

    Skjedde noe tullball med innlegget mitt ser jeg, noe kom to ganger merkelig nok. Jaja, ikke lett når man knoter over mobilen bestandig.tt når man knoter over mobilen bestandig.

  3. juli 10, 2011, kl. 9:37 am

    Så flinke dere er dere som har holdt ut! Kapitulerte i 1-tiden i natt jeg, skal reise på sykehuset ganske snart for å besøke mamma som ble lagt inn i går underveis i maratonen («bare» en prolaps, ikke noe som går på livet løs), og da var det kjekt å få sove litt i natt istedet for å være uopplagt og sliten nå i dag fant jeg ut. Sto opp klokken ni, så jeg leser den siste timen inn mot mål i alle fall:) har kost meg veldig selv om jeg ikke fikk vært med hele veien siden det ble hyttehelg m/fam istedet for helg i leseisolasjon i Trondheim, og håper virkelig at dette blir gjentatt senere! et ganske snart for å besøke mamma som ble lagt inn i går underveis i maratonen («bare» en prolaps, ikke noe som går på livet løs), og da var det kjekt å få sove litt i natt istedet for å være uopplagt og sliten nå i dag fant jeg ut. Sto opp klokken ni, så jeg leser den siste timen inn mot mål i alle fall:) har kost meg veldig selv om jeg ikke fikk vært med hele veien siden det ble hyttehelg m/fam istedet for helg i leseisolasjon i Trondheim, og håper virkelig at dette blir gjentatt senere!

  4. juli 10, 2011, kl. 9:21 am

    Denne sangen surrer i hodet mitt nå – «Det er en fiiiiin dag – å være litt gal.. det er en fin fin dag, jeg vil’kke være normaaaaaaal…..» 😀

    • juli 10, 2011, kl. 9:23 am

    • juli 10, 2011, kl. 9:29 am

      En burde vel kanskje slengt med «de gærne har det godt», så blir galskapen komplett! Her har noen sluppet inn to meget plagsomme fluer, og jeg merker at boken min fungerer bedre som fluejager enn lesestoff…

  5. juli 10, 2011, kl. 9:19 am

    Dette har vært kjempefint, har snart lest 5 av bøkene på listen min. Valgte noen ganske lette, men kjempebra bøker så jeg ikke skulle gå lei.
    Egentlig ingen problemer med å holde meg våken, har tatt småpauser innimellom.

    Det som hadde vært fint var om dere kunne legge ut en liste over vinnerne fra utfordringene. Gøy å se hvem som har vunnet. (Og jeg sier ikke det fordi jeg har vunnet.) Jeg er bare en skikkelig nysgjerrigper 😉

  6. juli 10, 2011, kl. 9:19 am

    Nå skinner sola, og det ser ut til at vergudane har tenkt å halda tett idag. Eg har storkost meg med lesemaraton, og eg trur det er første gong eg har begynt på ei bok ved midnatt nokon gong! Gjentas gjerne:-)

  7. astridterese
    juli 10, 2011, kl. 9:18 am

    Det er de to siste timene jeg har syns var verst. Antagelig er jeg et så utpreget B+ menneske at det ikke går opp for meg at det er natt før den er nesten over.
    Stort sett har det gått ganske bra, med litt (les mye) kaffi og sjokolade og en forsyningstropp i bakgrunnen.
    Men jeg er glad for at jeg snart skal legge meg!

  8. juli 10, 2011, kl. 9:14 am

    Jeg har stoooor kost meg! Takk for et herlig tiltak! Jeg er kjempe fornøyd med å ha lest to klassiker, en tyngre og enn lett, to bøker av en av mine favoritt forfattere. Jeg hadde håpet jeg skulle fått lest mer, men tiden går fort!! Jeg håper dette blir gjort flere ganger, jeg er med så lenge jeg er ledig!! Gjerne flere ganger i året..hehe

  9. juli 10, 2011, kl. 9:13 am

    Halv tre i natt måtte eg sova, og våkna akkurat etter verdas mest irriterande draum. I løpet av dei siste timane eg leste fant eg ei jyselig spennande bok som eg skal fullføre snarast mulig, og sjølvsagt fortsetter ein å lese etter at maraton er ferdig:-)

    Eg har og rekna ut kor mange timer eg har lest, og syns igrunnen at det var eit fint tal:-)

  10. juli 10, 2011, kl. 9:11 am

    Hei! Hvem har byttet ut bokstavene i boka mi ut med masse virrete maur? Tror jeg snart har satt verdensrekord i å lese samme avsnitt om igjen og om igjen… Blæ! 50 minutter igjen! Kjenner et hysterisk behov for å synge denne sangen høyt og skingrende: http://www.youtube.com/watch?v=CTcBuYTb0x0. Er det grunn til bekymring?

    • Nina
      juli 10, 2011, kl. 9:15 am

      Den blei litt for stressende for meg nå kjente jeg, så det holdt med 20 sekunder…hehe..

  11. juli 10, 2011, kl. 9:07 am

    Etter 2 krus med svart kaffe så sterk at den burde ha vært spist med skje…så er jeg plutselig hypervåken. Antar det går over med et smell, men nå skal jeg cruise siste timen mot mål. Det har gått lettere enn forventet, selv om timen mellom 5:30 og 6:30 var nokså slitsom og bratt.

    Har hatt «A Game of Thrones» mursteinen av George R.R. Martin som den røde tråd gjennom hele lesemaraton, og lest andre ting innimellom. Det har fungert flott for meg. Fantasy kombinert med ungdomsbok og humor som motvekt var et godt valg for akkurat meg.

    Jeg er stolt – vi er FLINKE (og litt sprø…) KUN 1 TIME IGJEN !!! 😀

  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

