Hjem > Uncategorized > Time 21

Time 21

So ro lille venn,

nå er dagen over.

Alle barn i dette land,

ligger nå og sover…

Eller nei, det er vel nå disse små har en tendens til å våkne, når foreldrene gjerne vil sove litt til en sommermorgen. Men ikke vi, vi holder fortsatt ut, ikke sant? Et par timer til? Hvor mye koffein er innabords og hvor mange bokstaver svømmer rundt på sidene i boken din akkurat nå? Utrolig flinke er dere i allefall, som fortsatt henger med!

Som en liten ”premie” til dere som fortsatt holder ut, så viderebringer jeg en av mine favorittsnutter på YouTube til dere

Anja/The Witch of the North

Kategorier:Uncategorized
  1. juli 10, 2011, kl. 6:40 am

    Jeg er fortsatt med 🙂 Nå begynner på en tykk samling med novellesamlinger, og den blir jeg aldri ferdig med til klokken ti. Jeg har utsatt å lese den lengre, så nå skal jeg bruke de siste timene som motivasjon til å komme ordentlig i gang med den!

    Og jeg har igjen bare ett sigarettpapir, grøss. Jeg har vært ytterst sparsommelig.

    Jeg har vært med i 22 timer og ikke 24, siden jeg sov i to timer i går ettermiddag.

  2. Nina
    juli 10, 2011, kl. 6:31 am

    Jeg kan max skryte på meg 14 timer etter endt maraton. Var nødt til å sove etter forrige natts nattvakt, og før jobb igjen kl 22, så var det matlaging og tv som opptok tiden :p Men jeg er godt fornøyd med de timene! Mye god lesing 🙂

  3. juli 10, 2011, kl. 6:22 am

    Hatt pauser til å lage mat og røyking siden jeg ikke røyker inne. Fikk Nemi i posten i går, så når jeg har gått litt lei har jeg lest i det.

  4. astridterese
    juli 10, 2011, kl. 6:10 am

    «Jeg er fremdeles her. Mine små pauser har blitt brukt på mat og litt bøy og tøy, men fremdeles ingen søvn :-)»

    Og masse kaffi! Jeg glemte; masse kaffi!

    • juli 10, 2011, kl. 6:29 am

      Har blitt litt mye energidrikk (liker ikke kaffe) på meg, redd jeg ikke sovner før i kveld nå…

      • astridterese
        juli 10, 2011, kl. 6:36 am

        Nei, det er selvfølgelig en fare 🙂 (Min kjære kokk-ektemake sier man kan nøytralisere energidrikker med melk. Dess fetere melk dess bedre)

  5. venstregærning
    juli 10, 2011, kl. 6:08 am

    Jeg har foreløpig ikke tatt noen pauser, og satser på at jeg holder løpet ut.

  6. juli 10, 2011, kl. 6:04 am

    Min (nesten) ett-åring er allerede våken. Her i heimen er vi glad om hun våkner på denne siden av fem-tallet…. Nå prøver jeg få henne til å se litt på Drømmehagen slik at hun får lest videre.

  7. juli 10, 2011, kl. 6:03 am

    Kan de som har vært med fra starten og som fremdeles er med uten å ha tatt pauser (små pauser teller ikke) gi meg beskjed i kommentarfeltet? Det hadde vært kjekt å få en oversikt over hvem som har mulighet til å fullføre maratonet i sin helhet.

    Jeg har hatt en sovepause på ca. to timer. Overraskende nok var det ikke søvnbehovet som tok knekken på meg, men heller bilsyke. Jeg har dog ikke vært i en bil, eller noe som helst transportmiddel, men det å lese i så mange timer ga meg til slutt en følelse som minnet veldig om bilsyke (halvkvalme og tungt hode). Litt søvn hjalp, og nå håper jeg at jeg klarer å være med de siste fire timene.

    • juli 10, 2011, kl. 6:05 am

      Smart å få oversikt. Jeg har sovet i fire timer. Men er nå med på de siste timene, men har altså jukset.

      Så rart at du bilsyk, men bra at du føler deg bedre:-) Stå på!

    • astridterese
      juli 10, 2011, kl. 6:08 am

      Jeg er fremdeles her. Mine små pauser har blitt brukt på mat og litt bøy og tøy, men fremdeles ingen søvn 🙂

    • juli 10, 2011, kl. 6:27 am

      Jeg har holdt ut hele veien! Mine pauser har bestått av å løpe inn i butikken (lydbok i bilen) og hamstre opp med litt snop… Og så har jeg sovet 1 minutt da, he he…

  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

